КОНТАКТИ

КОНТАКТНА ІНФОРМАЦІЯ

Повна офіційна назва:

ЧЕРКАСЬКА ФІЛІЯ ТОВ “ГАЗОРОЗПОДІЛЬНІ МЕРЕЖІ УКРАЇНИ”

Скорочене офіційне найменування: Черкаська філія “Газмережі”

 

   АВАРІЙНО-ДИСПЕТЧЕРСЬКА СЛУЖБА: 104 (цілодобово)

   КОЛ – ЦЕНТР: 0 800 303 104

🕛Графік роботи кол-центру:

☑️ понеділок – п’ятниця з 8:00  до 17:00

☑️ субота – неділя з 9:00  до 18:00

 

Графік роботи Центру обслуговування клієнтів:

☑︎ Понеділок-Четвер: з 8:00 до 17:00

☑︎ П’ятниця: з 8:00 до 16:00

☑︎ Субота-Неділя: вихідний

Під час повітряної тривоги у Черкаській області призупиняється обслуговування споживачів.

 

🔄 TELEGRAM-БОТ “ГАЗМЕРЕЖІ”: t.me/mygrmu_bot 

 

ЕЛЕКТРОННА АДРЕСА ТА НОМЕР ТЕЛЕФОНУ ДЛЯ ОФІЦІЙНИХ ЗАПИТІВ (листування з органами влади, підприємствами, організаціями, адвокатські запити тощо): 

[email protected]

067 122 95 97 (приймальня)

 

   ЛІНІЯ ДОВІРИ ДЛЯ ПРАЦІВНИКІВ ТА КЛІЄНТІВ КОМПАНІЇ

☑️ Телефон: 0 800 357 291

🕛Графік прийому дзвінків:

☑️ понеділок – п’ятниця: з 9:00  до 18:00

☑️Портал для створення звернень

🔴Звертаємо увагу: якщо Вам відомо про конфлікт інтересів, випадки корупції, зловживання службовим становищем, мобінг чи дискримінацію або будь-які інші порушення у сфері етики чи комплаєнсу, повідомте нам про ці випадки на Лінію довіри.

 

 

 Ми в соціальних мережах:

✔︎ Офіційна сторінка у мережі  Facebook

 

Для реєстрації вхідної кореспонденції організовано та забезпечено доступ до структурного підрозділу (відділу канцелярії), що здійснює реєстрацію вхідної кореспонденції.

Для установ, організацій, споживачів та громадян є можливість передачі кореспонденції шляхом надсилання документів поштою, кур’єрською службою, електронною поштою тощо з подальшим отриманням вхідного номера у день надходження (на момент подання вхідної кореспонденції). У разі надходження документів після закінчення робочого дня, у вихідні, святкові та неробочі дні попередній розгляд документів здійснюється не пізніше 10-ї години наступного робочого дня.

Реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції (паперової, електронної) здійснюється в системі електронного документообігу «Megapolis.DoсNet» в окремих журналах («Вхідні», «Вихідні»). Реєстрація документів: 08:00-17:00 (понеділок-четвер), 08:00-16:00 (п’ятниця).

Отримання документів у Філії здійснюється через СЕВ, СЕО (міжпаспортний обмін), офіційні електронні адреси, а також може здійснюватися з використанням засобів поштового зв’язку, кур’єрською, фельд’єгерською службами або особисто працівниками служби діловодства.

Режим роботи:

08:00-17:00 (понеділок – четвер)

08:00-16:00 (п’ятниця)

перерва: 12:00-12:48

Пропозиції/питання/зауваження громадян надсилаються на офіційні електронні адреси для їх подальшого розгляду, реєстрації та опрацювання відповідними структурними підрозділами.