ЧЕРКАСЬКА ФІЛІЯ ТОВ “ГАЗОРОЗПОДІЛЬНІ МЕРЕЖІ УКРАЇНИ”
067 122 95 97 (приймальня)
АВАРІЙНО-ДИСПЕТЧЕРСЬКА СЛУЖБА: 104 (цілодобово)
КОЛ – ЦЕНТР: 0 800 303 104
🕛Графік роботи кол-центру:
☑️ понеділок – п’ятниця з 8:00 до 17:00
☑️ субота – неділя з 9:00 до 18:00
Електронна адреса: [email protected]
Для звернення громадян та запитів на публічну інформацію: [email protected]
Графік роботи Центру обслуговування клієнтів:
☑︎ Понеділок-Четвер: з 8:00 до 17:00
☑︎ П’ятниця: з 8:00 до 16:00
☑︎ Субота-Неділя: вихідний
Під час повітряної тривоги у Черкаській області призупиняється обслуговування споживачів.
✔︎ Офіційна сторінка у мережі Facebook
Для реєстрації вхідної кореспонденції організовано та забезпечено доступ до структурного підрозділу (відділу канцелярії), що здійснює реєстрацію вхідної кореспонденції.
Для установ, організацій, споживачів та громадян є можливість передачі кореспонденції шляхом надсилання документів поштою, кур’єрською службою, електронною поштою тощо з подальшим отриманням вхідного номера у день надходження (на момент подання вхідної кореспонденції). У разі надходження документів після закінчення робочого дня, у вихідні, святкові та неробочі дні попередній розгляд документів здійснюється не пізніше 10-ї години наступного робочого дня.
Реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції (паперової, електронної) здійснюється в системі електронного документообігу «Megapolis.DoсNet» в окремих журналах («Вхідні», «Вихідні»). Реєстрація документів: 08:00-17:00 (понеділок-четвер), 08:00-16:00 (п’ятниця).
Отримання документів у Філії здійснюється через СЕВ, СЕО (міжпаспортний обмін), офіційні електронні адреси, а також може здійснюватися з використанням засобів поштового зв’язку, кур’єрською, фельд’єгерською службами або особисто працівниками служби діловодства.
Режим роботи:
08:00-17:00 (понеділок – четвер)
08:00-16:00 (п’ятниця)
перерва: 12:00-12:48
Пропозиції/питання/зауваження громадян надсилаються на офіційні електронні адреси для їх подальшого розгляду, реєстрації та опрацювання відповідними структурними підрозділами.